Predmeti

¦ Logika

¦ Moralna filozofija

¦ Moralna teorija

¦ Estetika

¦ Etika v javnem življenju

¦ Etika javne uprave

¦ Poslovna etika

nazaj na glavno stran...

IBS, Ljubljana


Opis predmeta:

A. Kultura evropskih narodov
Cilj predmeta je usposobiti študente za razumevanje kulturnih razlik med pripadniki evropskih narodov, za razumevanje pomena medkulturnih razlik v mednarodnih podjetjih in pomena komuniciranja za premagovanje medkulturnih razlik v podjetju.

Vsebina:
Najpomembnejša obdobja evropske kulturne zgodovine v zgodovinskem, sociološkem, antropološkem in psihološkem okviru
Razvoj medkulturnih odnosov
Potrebe po medkulturnem komuniciranju
Kulturne razlike v mednarodnih podjetjih
Medkulturno komuniciranje v organizacijah
Vpliv kulturnih razlik na poslovno komuniciranje
Medkulturna kompetenca
Premagovanje medkulturnih razlik v podjetju


B. Poslovna etika
Cilj predmeta je usposobiti študente za uporabo moralnih in etičnih načel, poslovnega bontona, komuniciranja in reševanja konfliktov v mednarodnem poslovnem okolju.

Vsebina:
Temeljni pojmi in pomen etike
Etični problemi v podjetjih, v domačem in mednarodnem okolju (razvoj etike v poslovanju, standardi poslovne morale, etični kodeksi)
Odgovornost podjetij do okolja (zaščita okolja, varnost potrošnikov, etičnost trženja in oglaševanja, poslovna tajnost)
Odgovornost podjetij do zaposlenih v različnih sistemih etike (moralno sporne zadeve na delovnem mestu, diskriminacija pri zaposlovanju, varnost in zdravje na delovnem mestu)
Etika in menedžment
Poslovna etika in kultura podjetja
Poslovni bonton v različnih državah
Načini komuniciranja v problematičnih situacijah v mednarodnih organizacijah
Reševanje konfliktov v mednarodnih podjetjih

Obveznosti študenta: pisni izpit (+ sodelovanje in aktivno delo v okviru predavanj)

Študijska literatura:

Gradiva za predmet: dostopna v okviru študentskega inform. sistema fakultete

Informacije, izpitni roki, konzultacije: vojko.strahovnik@gmail.com